Převzato ze stránek výrobce.
Ericsson CG 1000 – Malá kancelář pracující pro 21. století
Ericsson učinil svůj první krok do rychle se rozvíjející oblasti bezdrátových systémů pro prostředí malých firem uvedením Ericssonu CG 1000.
Ericsson CG 1000 je kompletní podnikový balíček šitý na míru pro rostoucí trh malých kanceláří. Balíček obsahuje osobní bezdrátovou základnovou stanici se softwarem a telefon kompatibilní s DECT GAP.
CG 1000 je sblížením PC a telefonu ovládaného hlasem a je prvním produktem v nové kategorii, Wireless Communications Management. Poskytuje uživatelům malých kanceláří efektivní způsob správy jejich podniků s přidanou výhodou nižších nákladů.
Působí jako pokročilý systém správy hovorů a bude promítat profesionální technologickou image pro zákazníky malých kanceláří. Umožňuje uživatelům získat přístup ke všem datům uloženým v počítači pouze pomocí bezdrátového nebo mobilního telefonu a jejich hlasu. Jeho elegantní kompaktní bezdrátové připojení také poskytuje nákladově efektivní a spolehlivý způsob výměny informací mezi uživateli Small Office.
CG1000 poskytuje robustní sadu funkcí, která není dostupná nikde jinde v nákladově efektivním jediném systému. Klíčové vlastnosti CG1000 jsou:
• Pokročilé funkce telefonie – CG1000 si uvědomuje, že telefon je jedním z nejdůležitějších nástrojů pro malé podniky, a poskytuje pokročilé funkce telefonování, jako je přizpůsobené přijímání hovorů, individualizované hlasové schránky, možnosti konferenčních hovorů, nahrávání poznámek a přepojování hovorů.
• Vzdálené upozornění – CG1000 upozorní uživatele kdekoli na světě, když obdrží novou hlasovou poštu, e-mail nebo fax. Pomocí pokročilého automatického rozpoznávání řeči a převodu textu na řeč od Lernout a Hauspie bude CG1000 kromě přehrávání hlasových zpráv číst e-maily uživateli v původním jazyce.
• Hlasově aktivovaný nebo DTMF osobní asistent – Na hovory uskutečněné v malé firmě může CG1000 „odpovídat“ a vyzve volajícího, aby jednoduše vyslovil jméno osoby, se kterou chce mluvit. CG1000 také využívá kontaktní informace v jakékoli databázi kompatibilní s MAPI, jako je Microsoft Outlook, k zahájení odchozích hovorů.
• Směrování s nejnižšími náklady (LCR) – součástí CG1000 je TalkRight, inovativní řešení celkových nákladů na telefonii, vytvořené společností MER Telemanagement Solutions Ltd. – MTS (Nasdaq: MTSLF). Aktualizovaný off-line internetovou sítí serverů, LCR engine v reálném čase umístěný na CG1000 PC automaticky vybere nejlepšího a nejlevnějšího poskytovatele služeb dostupného pro konkrétní hovor. TalkRight také generuje zprávy o analýze hovorů, čímž poskytuje plnou kontrolu nad náklady na komunikaci.
S tím, jak se odvětví osobních počítačů a telekomunikací sbližují, hrají PC významnou roli v práci v malých kancelářích. Ericsson CG 1000 poskytuje svým uživatelům vzdálený přístup k jejich PC 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce, pouze silou hlasu, a proto zajišťuje maximální využití všech nových obchodních příležitostí.
Ericsson je předním poskytovatelem v novém telekomunikačním světě s komunikačními řešeními, která kombinují telekomunikační a datové technologie se svobodou mobility pro uživatele. S více než 100 000 zaměstnanci ve 140 zemích Ericsson zjednodušuje komunikaci pro své zákazníky – síťové operátory, poskytovatele služeb, podniky a spotřebitele – po celém světě.